Să vă dau un pic de context.

În primăvara anului 2023 s-a programat la un apel de consultanță.

Mi-a spus că are 2 magazine online și că lunar investește între 10-15k euro în campaniile de promovare.

„Încep să le dau lor mai mult decât fac eu și asta nu îmi place.”

…mi-a zis.

Urmărise clipurile postate de mine în online și a fost intrigat de asocierea celor doi termeni: video și marketing.

Când ai o afacere online și auzi de marketing, efectiv creierul tău trage semnalul de alarmă și spune:

Vezi poate găsești ceva valoros aici, ceva ce nu știi, ceva ce te ajută să optimizezi.

Am fost printre primii, dacă nu chiar primul din România care a asociat cei doi termeni: VIDEO și MARKETING. 

Experiența mea de full stack marketer combinată cu abilitățile de a spune povești prin video mă ajută să-mi îndeplinesc această misiune.

Ajut antreprenorii din România să performeze cu ajutorul video marketingului.

Revenind la apelul de consultanță am văzut că începuse deja să filmeze produsele pe care le avea listate în magazin.

Asta m-a bucurat foarte tare.

Era deja convins că video este viitorul așa că nu-mi rămăsese decât să-i arăt cum poate optimiza. 

În timpul întâlnirii noastre și-a luat notițe. 

Mi-a mulțumit pentru timpul acordat și recomandările primite.

A revenit într-un apel de consultanță 2 luni mai târziu. 

Era vară deja. 

Majoritatea erau cu gândul la vacanță.

I-am spus că-l pot ajuta pas cu pas prin programul meu de mentorat în video marketing.

Nu a stat prea mult pe gânduri.

Nici nu m-a întrebat cât costă programul. 

A zis doar:

Trimite factura că vreau să mă înscriu!

După puțin timp de la înscrierea în program și câteva discuții purtate cu el am observat că vede totul prin filtrele omului de marketing.

Punea constant întrebări tehnice. 

Urmărea statisticile despre audiențe, conversii, public țintă. 

Înțelegeam preocuparea lui și focusul pe rezultate.

Sunt multe forme de conținut video.

Experiența mea mi-a arătat că un anume tip de conținut video este mult mai performant comparativ cu restul.

Această formă implică să dezvolți o latură mai umană, autentică, reală a comunicării cu publicul tău țintă.

L-am văzut pe TikTok cu un canal pe care postase 2,3 clipuri la mișto.

Am început să-l încurajez să facă mai mult conținut de la fermă pentru că el acolo petrecea timp de calitate.

Acolo era locul unde ajungea să se relaxeze după ce vedea că pierde prea mulți bani pe campaniile de promovare. 🙂

Inițial nu înțelegea unde bat.

Ce treabă are ferma cu magazinele lui online?

Cum îl pot ajuta clipurile de la fermă să vândă mai multe produse din magazinele lui?

Și tu te întrebi asta?

Urmărește-mă pentru că abia acum începe partea mai distractivă.

Este un om curios!

Caracteristică esențială în dezvoltarea abilităților pentru că asta te face să încerci, să testezi.

I-am zis să țină cont de structura cursului dar să o aplice pentru ferma lui.

Te întrebi De ce?

Pentru că voiam să-l scot din tunelul în care vedea doar ce știa deja.

Asta l-a pus pe gânduri.

Este și el un om căruia îi place să întoarcă ideile pe toate părțile ca în final să le mai rostogolească încă o dată, poate apare ceva nou.

Curios tare! 

S-a dus la fermă, a dormit acolo și asemenea lui Cocoșilă din Moromeții, a băut tutun și s-a gândit.

S-a gândit și a băut tutun.

Așa s-a născut primul lui clip viral

De atât a avut nevoie.

Ăsta a fost click-ul produs ca să schimbe total perspectiva asupra acestei noi forme de comunicare prin video.

Ce a urmat după ne-a surprins pe toți și probabil și pe el.

A redescoperit vânzarea organică.

S-a redescoperit într-un proces care l-a ajutat să-și reorganizeze viața în jurul acestui concept.

Video Marketingul nu este doar o tactică de marketing.

Este o metodă eficientă de a comunica.

Îți permite să te conectezi cu o comunitate de oameni aliniați în principii și valori.

De aici se nasc noi colaborări, modele de afaceri și oportunități care te vor duce la Next Level.

Urmărește povestea lui în acest interviu și spune în comentarii ce apreciezi cel mai mult din discursul lui! 

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sign up to our newsletter!