Marketingul prin Influențatori – Cum te poate ajuta

Marketingul prin Influențatori – Cum te poate ajuta

Ce este marketingul prin influențatori?

Marketingul prin influențatori – Influencer marketing – este o formă de marketing, în care focusul este mai degrabă pe oamenii cu influență decât pe publicul țintă. Identifică indivizi care au influență asupra potențialilor cumpărători și orientează activitățile de marketing în jurul acestor influențatori.

 

Există mai multe tipuri de influențatori. Principalele trei categorii de influențatori sunt:

  1. Profesioniștii
  2. Oamenii obișnuiți
  3. Celebritățile

 

 

Profesioniștii

Influențatorii care fac parte din această categorie povestesc urmăritorilor despre interesele lor, îi inspiră să încerce lucruri noi, îi ajută să aleagă mai bine produsele care li se potrivesc și în mod special, îi susțin oferindu-le informații profesionale din domeniul în care activează.

  • Sunt urmăriți, în mod special, pentru competențele, specializările, cunoștințele lor.

 

 

Oamenii Obișnuiți ( Persoane ca noi)

La fel ca profesioniștii, aceștia își țin urmăritorii actualizați în legătură cu interesele lor, îi inspiră să încerce lucruri noi, îi ajută să aleagă produse care li se potrivesc mai bine dar aceștia îi și distrează și le încurajează hobby-urile.

  • Sunt urmăriți, în mod special, pentru că sunt asemeni nouă și pentru că oferă constant informații relevante.

 

 

Celebritățile

Acești influențatori își inspiră urmăritorii să încerce lucruri noi, îi ajută să fie actualizați în legătură cu interesele lor și îi distrează.

  • Sunt urmăriți, în mod special, pentru distracție, nu neapărat pentru informațiile pe care le oferă.

 

Uite ce trebuie să reții din acest articol:

Dacă vrei să-ți promovezi produsul sau serviciul tău, ai posibilitatea să te adresezi unui influențator care să facă asta pentru tine.

El poate scrie un articol despre produsul tău, sau un testimonial, după ce a beneficiat de serviciul pe care i l-ai oferit. Poate înregistra un video, direct din locația ta, sau utilizând un produs, pe care,   tu i l-ai oferit.

 

Ai folosit până acum un influențator pentru a-ți promova produsele sau serviciile tale?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *