ECHIPAMENTUL NECESAR PENTRU CONȚINUT VIDEO DE CALITATE

În acest episod îți voi arăta tot ce ai nevoie pentru a începe să produci conținut video de calitate cu un buget redus. 1. Camera video Pentru înregistrarea de conținut video ai nevoie de un aparat cu care sa poti filma. Ce fel de aparat de filmat? Acest răspuns poate căpăta diferite forme în funcție…

23 august 2018 | by

Cum să te promovezi eficient prin conținut video cu strategia potrivită.

În acest episod iti voi spune cum să îți constriești strategia de video marketing chiar dacă nu ai foarte multe cunoștințe despre marketing.   Zilele trecute mi-am adus aminte de un citat celebru: Cea mai bună cale de a prezice viitorul este să ți-l faci singur. Abraham Lincoln   Asta vom face și noi. Pentru…

23 august 2018 | by

5 idei de clipuri video

Astăzi îți voi prezenta cum să îți promovezi activitatea cu ajutorul clipurilor video. Vei descoperi 5 Tipuri De Conținut ale unui clip Video care îți vor îmbunătăți considerabil strategia de marketing. Să începem! Primul tip de conținut al unui clip video și cel mai răspândit este cel de Prezentare, urmează apoi Testimonialele, Clipurile Demonstrative, Clipurile…

23 august 2018 | by

Puterea informatiei din clipul video

În acest clip vei vedea ce inseamnă puterea informatiei din clipul video. Am înțeles ce înseamnă impactul informatiei dintr-un clip video în urmă cu 5 ani, când am încărcat pe YouTube un clip video care prezenta o coafură de mireasă. Mi s-a certificat, ceva ceea ce intuisem, și anume. Fără nici un fel de promovare…

23 august 2018 | by

6 pasi pentru a dezvolta o strategie de marketing video pentru bugetul unui startup.

Te trezești dimineață, oprești alarma telefonului mobil și pentru că tot l-ai deschis verifici rapid lista de e-mailuri. În timpul micului dejun, cu ajutorul tabletei,  navighezi prin noutățile din contul de Facebook. Odată ajuns la job petreci toată ziua în fața calculatorului iar în pauze verifici, pe telefon, noutățile din contul de Instagram.   După…

23 august 2018 | by

Marketing prin Influențatori – Cum te poate ajuta

Marketing prin Influențatori – Cum te poate ajuta   Ce este marketingul prin influențatori? Marketingul prin influențatori – Influencer marketing – este o formă de marketing în care focusul este pe oamenii cu influență asupra  publicului țintă. Identifică indivizi care au influență asupra potențialilor cumpărători și orientează activitățile de marketing în jurul acestor influențatori.  …

23 august 2018 | by

Ce este SEO și cum funcționează?

În acest articol vei afla ce este SEO și cum funcționează, pentru a întegra această tehnică în planul tău de marketing digital. Dacă te întrebi cum să aduci mai mult trafic către site-ul tău, SEO este o soluție foarte bună. SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization, care înseamnă optimizarea pentru motoarele de căutare.…

23 august 2018 | by

Ce este SEM și cum funcționează

În acest articol vei afla ce este SEM și cum funcționează, pentru a integra această tehnică în planul tău de marketing digital. SEM este prescurtarea de la Search Engine Marketing care este o formă de marketing digital ce implică promovarea website-urilor crescându-le vizibilitatea în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERPs- search engine results…

23 august 2018 | by

Marketingul prin conținut – Content Marketing – Ce Este și Cum Funcționează

Ce este marketingul prin conținut? Marketingul prin conținut (Content Marketing)este o tehnică folosită în marketingul digital. Această tehnică implică crearea și distribuirea de materiale online ( exemple: video, foto, blog-uri, postări în rețelele sociale) care nu promovează explicit un brand (o marcă) dar intenționează să stimuleze interesul pentru produsele sau serviciile sale. Social Media este…

23 august 2018 | by